crossfit wod with kettlebell

Znaleziony temat: crossfit wod with kettlebell

Crossfit z kettlebellem – unikalny poradnikowy artykuł

Crossfit to popularna forma treningu, która skupia się na różnorodności i intensywności ćwiczeń. W ostatnich latach zyskał on ogromną popularność, przyciągając zarówno mężczyzn, jak i kobiety, którzy chcą poprawić swoją kondycję i siłę. Jednym z narzędzi, które często wykorzystuje się podczas treningów crossfitowych, jest kettlebell.

Kettlebell, zwany również girją, to rodzaj kulistego ciężaru z uchwytami, który umożliwia wykonywanie różnorodnych ćwiczeń. Jest to idealne narzędzie do treningu crossfitowego, ponieważ pozwala na pracę nad siłą, wytrzymałością, a także poprawę koordynacji i stabilizacji.

WOD (Workout of the Day) to podstawowy element treningu crossfitowego. Jest to zestaw ćwiczeń, które należy wykonać w określonym czasie lub za określoną liczbę powtórzeń. WOD z kettlebellem to świetny sposób na wprowadzenie różnorodności do swojego treningu crossfitowego.

Oto kilka przykładowych WOD z kettlebellem, które możesz wypróbować:

1. „Kettlebell Swing & Burpees”
– Wykonaj 50 kettlebell swings (przysiad z wybiciem kulki nad głowę) z odpowiednim obciążeniem.
– Następnie zrób 10 burpees (skok w górę z podskokiem i przysiadem).
– Powtórz to 5 razy, starając się jak najszybciej zakończyć cały zestaw.

2. „Kettlebell Complex”
– Wykonaj 5 powtórzeń każdego z poniższych ćwiczeń: kettlebell clean (podnoszenie kulki z podłogi do pozycji na klatce piersiowej), kettlebell press (wyciskanie kulki nad głowę), kettlebell squat (przysiad z kulą trzymaną na klatce piersiowej) oraz kettlebell snatch (podnoszenie kulki z podłogi nad głowę w jednym płynnym ruchu).
– Powtórz cały kompleks 5 razy, starając się utrzymać odpowiednią technikę i tempo.

3. „Kettlebell AMRAP”
– Wykonaj jak najwięcej powtórzeń poniższych ćwiczeń w ciągu 10 minut: kettlebell swings, kettlebell goblet squats (przysiad z kulą trzymaną na klatce piersiowej), kettlebell lunges (wykroki z kulą trzymaną na klatce piersiowej) oraz kettlebell push press (wyciskanie kulki nad głowę z wykorzystaniem siły nóg).
– Staraj się utrzymać odpowiednie tempo i intensywność

Napisz komentarz do wpisu, powiedz nam czy Ci pomógł: crossfit wod with kettlebell

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne wpisy

Czym jest maltodekstryna?

Czym jest maltodekstryna?

Maltodekstryna to węglowodan, który jest szeroko stosowany jako dodatek do żywności, często znajdujący się w produktach wysoko przetworzonych. Jest to substancja uzyskiwana w wyniku częściowego

Jakie są najpopularniejsze zabiegi medycyny estetycznej?

Współczesna medycyna estetyczna oferuje szeroki wybór zabiegów, które pomagają w poprawie wyglądu i samopoczucia. Wśród najpopularniejszych zabiegów medycyny estetycznej znajdują się m.in. botoks, kwas hialuronowy,

0
Would love your thoughts, please comment.x

Headline

Never Miss A Story

Get our Weekly recap with the latest news, articles and resources.
Cookie policy
We use our own and third party cookies to allow us to understand how the site is used and to support our marketing campaigns.

Hot daily news right into your inbox.