SAFE CROSSFIT MAMA

Bezpieczny trening dla kobiet w ciąży i po porodzie niezależnie od stopnia zaawansowania!

Czym jest CrossFit MAMA?

Zajęcia CrossFit MAMA stworzone są dla kobiet w ciąży i po porodzie. Specjalne programowanie Postpartum (po porodzie) nastawione jest na odbudowę i wzmocnienie mięśni głębokich, powrót do poprawnych wzorców ruchowych i formy po porodzie. Program Pregnancy (w trakcie ciąży) zaś na możliwości kontynuowania aktywności fizycznej w ciąży w sposób bezpieczny z zachowaniem zdrowego podejścia do mięśni dna miednicy, oddechu oraz postawy. W atmosferze pełnej wsparcia, doświadczenia i entuzjazmu możesz w swoim tempie osiągnąć najlepsze rezultaty po ciąży i doskonale się przy tym bawiąc.

Routine is the enemy, trening za każdym razem jest różnorodny, a rutyna jest czymś czego zdecydowanie unikamy.
W kameralnych grupach, wraz ze swoją pociechą, będziesz mogła z satysfakcją wykonać trening dnia dedykowany i dostosowany specjalnie dla mam!

Dla kogo przeznaczone są zajęcia?

Zapraszamy wszystkie mamy z maluchami od 3 miesiąca życia oraz kobiety w ciąży. Wszystkie maluchy podczas treningu są blisko nas!
Prosimy o zabranie nosidełek/kocyka lub maty na których maluchy będą mogły swobodnie bawić się przez całą godzinę.

Cel zajęć:

  • nauka poprawnych wzorców ruchowych;
  • ćwiczenia globalne poprawiające siłę i wytrzymałość mięśni, metabolizm;
  • wzmacnianie mięśni głębokich;
  • wskazówki dotyczące odpowiedniej pracy przepony i mięśni dna miednicy;
  • zabawy z dziećmi – tylko w przypadku chęci ze strony uczestniczek;
  • bycie sprawną, silną, zdrową i wszechstronną;

Proporcjonalna i zgrabna sylwetka jest już tylko konsekwencją tego co robimy 😉

Kiedy mogę rozpocząć treningi Crossfit dla mam?

  • Po naturalnym porodzie bez powikłań można rozpocząć trening po 8 tygodniach, a po cesarskim cięciu po 12 tygodniach.
  • Powrót do aktywności fizycznej powinien być dopiero po konsultacji z lekarzem ginekologiem (i ew. fizjoterapeutą uroginekologicznym).
  • Bez względu na to czy byłaś aktywna przed ciąża czy nie trening jest jak najbardziej dla Ciebie. Każdy element dostosowany do poziomu uczestniczki. Dla kobiet ciężarnych w całym okresie ciąży po uzgodnieniu z lekarzem.

Czy aby uczęszczać na Safe CrossFit MAMA powinnam wcześniej trenować CrossFit?

Absolutnie nie jest to warunek konieczny! Zajęcia te przeznaczone są zarówno dla kobiet, które przed ciążą były aktywne fizycznie jak i dla tych, które dopiero zaczynają swoją przygodę z aktywnością. Safe CrossFit MAMA nie są typowymi, wyczerpującymi treningami CrossFit. Są to ćwiczenia o charakterze i intensywności dostosowanej do potrzeb kobiet w ciąży i po porodzie.

PROJECT BY:

MAGDALENA KORNACKA
Pierwsza i jedyna trener w Polsce NSCA Pregnancy and Postpartum Athleticism!

Mama dwójki dzieci, pełna energii i zamiłowania do wszelkich aktywności fizycznych. W każdy trening wkłada dużo serca i zaangażowania, dlatego każdy kto ćwiczy u jej boku czuje pełną motywację do działania. Magda nieustannie szkoli się pod okiem najlepszych specjalistek w branży fitness w Polsce.

KARNETY

KARNET 8 WEJŚĆ / 90 DNI

219PLN

WEJŚCIE JEDNORAZOWE

45PLN

Wybierz dogodne dla Ciebie zajęcia

Sprawdź grafik